GARANTIE

Tijdloze sieraden vragen om kwaliteit

Wij vinden het belangrijk dat onze sieraden tijdloos zijn. Dit brengt natuurlijk met zich mee dat deze sieraden ook mooi blijven. We zijn de samenwerking aangegaan met een aantal fijne merken. Daardoor hebben we per sieraad een ander garantiebeleid naast de wettelijke richtlijnen.

Wat zijn de garantievoorwaarden?
De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is niet gegrond in de volgende gevallen: 
- Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
- Water- val of stootslijtage
- Uitzonderlijke slijtage
- Beschadiging door nalatigheid

Wat is de garantietermijn?
Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan contact via onze contactformulier met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling, zodat we samen met jou naar een passende oplossing kunnen komen.

Mijn klacht valt buiten de garantietermijn en -voorwaarden, wat nu?
Ook buiten de garantietermijn kun je met een gegronde klacht nog steeds bij ons terecht. Wanneer je redelijkerwijs mag verwachten dat een artikel langer meegaat dan het geval is, vragen we je direct contact met ons op te nemen via het contactformulier met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling, zodat we samen met jou naar een passende oplossing kunnen komen.

 

GARANTIE

Tijdloze sieraden vragen om kwaliteit

Wij vinden het belangrijk dat onze sieraden tijdloos zijn. Dit brengt natuurlijk met zich mee dat deze sieraden ook mooi blijven. We zijn de samenwerking aangegaan met een aantal fijne merken. Daardoor hebben we per sieraad een ander garantie beleid naast de wettelijke richtlijnen. Dit staat bij ieder product vermeld.

GARANTIE

Wat zijn de garantievoorwaarden?
De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is niet gegrond in de volgende gevallen: 
- Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
- Water- val of stootslijtage
- Uitzonderlijke slijtage
- Beschadiging door nalatigheid

Wat is de garantietermijn?
Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan contact via onze contactformulier met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling, zodat we samen met jou naar een passende oplossing kunnen komen.

Mijn klacht valt buiten de garantietermijn, wat nu?
Ook buiten de garantietermijn kun je met een gegronde klacht nog steeds bij ons terecht. Wanneer je redelijkerwijs mag verwachten dat een artikel langer meegaat dan het geval is, vragen we je direct contact met ons op te nemen via het contactformulier met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling, zodat we samen met jou naar een passende oplossing kunnen komen.